Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Szkolenie z KPA. Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce – z uwzględnieniem najnowszych zmi
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie obejmuje kompendium zagadnień niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych, zarówno w trybach zwyczajnych, jak i nadzwyczajnych, a także z uwzględnieniem wszystkich jego stadiów.

Termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
2009-04-06 14:16:31

Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej.

Artykuł Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”
2009-01-19 13:41:03

Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku.    

Artykuł „Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”
Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
2009-01-09 14:41:26

Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl  już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy.  

Artykuł Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
Zachęcić do nauki języków obcych
2008-10-02 15:31:13

Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes.

Artykuł Zachęcić do nauki języków obcych
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.
2008-08-20 13:11:57

Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed

Artykuł Szkolenia -  potrzeba dzisiejszych czasów.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia rachunkowość {Poznań, Kujawsko - Pomorskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.